Šajā privātuma politikā, turpmāk tekstā – Politika, ir aprakstīta kārtība, kādā SIA “Latnet”, turpmāk tekstā – Pakalpojumu sniedzējs, apstrādā personas datus.
Šī Politika ir piemērojama, ja Klients izmanto, ir izmantojis vai ir izteicis vēlēšanos izmantot Pakalpojumu sniedzēja sniegtos pakalpojumus, vai ir citā veidā saistīts ar Pakalpojumu sniedzēja sniegtajiem pakalpojumiem, tai skaitā attiecībās ar Klientu, kas nodibinātas pirms šīs Politikas spēkā stāšanās.
Apstrāde - ir jebkura ar personas datiem vai personas datu kopumiem veikta darbība vai darbību kopums, ko veic ar vai bez automatizētiem līdzekļiem, piemēram, vākšana, reģistrācija, organizēšana, strukturēšana, glabāšana, pielāgošana vai pārveidošana, atgūšana, aplūkošana, izmantošana, izpaušana, nosūtot, izplatot vai citādi darot tos pieejamus, saskaņošana vai kombinēšana, ierobežošana, dzēšana vai iznīcināšana.
Pārzinis – SIA “Latnet ”, vienotais reģ. Nr. 50003913971, Uriekstes iela 2A - 24, Rīga, LV-1005. Faktiskā pakalpojumu sniegšanas adrese: atbilstoši pakalpojuma veidam un noslēgtajam līgumam.
Klients - jebkura fiziska vai juridiska persona, kura izmanto, ir izmantojusi, vai ir izteikusi vēlēšanos izmantot jebkurus Pakalpojuma sniedzēja sniegtos pakalpojumus vai ir jebkādā citā veidā saistīta ar tiem.
Personas dati - jebkura informācija, kas attiecas uz identificētu vai identificējamu fizisku personu (datu subjekts); identificējama fiziska persona ir tāda, kuru var tieši vai netieši identificēt, jo īpaši atsaucoties uz identifikatoru, piemēram, minētās personas vārdu, uzvārdu, identifikācijas numuru, atrašanās vietas datiem, tiešsaistes identifikatoru vai vienu vai vairākiem minētajai fiziskajai personai raksturīgiem fiziskās, fizioloģiskās, ģenētiskās, garīgās, ekonomiskās, kultūras vai sociālās identitātes faktoriem.
Nr. | Datu kategorija | Piemēri |
---|---|---|
1. | Personas identifikācijas dati | vārds, uzvārds, personas kods/ID, dzimšanas datums, pases Nr./ID numurs |
2. | Personas kontaktinformācija | adrese, telefona numurs, e-pasta adrese |
3. | Klienta kontaktpersonu dati | kontaktpersonas vārds, uzvārds, e-pasta adrese, telefona numurs, amats |
4. | Klienta dati | klienta līguma numurs, klienta reģistrēšanas datums, statuss, parakstīšanas datums, veids, pielikuma numurs, pielikuma datums |
5. | Pakalpojuma dati | servisa numurs, pakalpojuma nosaukums, pakalpojuma adrese, cena, atlaide, atlaides beigu termiņš |
6. | Klienta profilēšanas dati | piederība kategorijai, segments, apakšsegments |
7. | Pašapkalpošanās portālu dati: | |
7.1. | mans.oneit.lv dati | lietotāja numurs, veiktās darbības pašapkalpošanās portālā, klientam piešķirtie lietotājvārdi un paroles |
7.2. | VoIP pašapkalpošanas portāls | adrese, telefona numurs, audio ieraksts, klientam piešķirtie lietotājvārdi un paroles |
7.3. | videonovērošanas portāls (pakalpojumam “Videonovērošana mākonī”) | lietotāja numurs, veiktās darbības pašapkalpošanās portālā, adrese, telefona numurs, e-pasta adrese, video dati, kas var ietvert audio ierakstus un attēlus, arhīvs, klientam piešķirtie lietotājvārdi un paroles |
8. | Gala iekārtu dati | gala iekārtas nosaukums, veids, seriālais numurs, IP/ MAC adrese |
9. | Pakalpojumu ierīkošanas aktivitātes dati | Pieteikums, aktivitātes dati, ID numurs, datums, statuss |
10. | Komunikācijas dati | ienākošā/izejošā saziņa, telefona zvani, korespondence, saturs, piegādes statuss |
11. | Maksātspējas pārbaudes dati | statuss par ārēja parāda esamību, kredītriska vērtējums, maksātspējas statuss |
12. | Norēķinu dati | norēķinu sistēmas konta numurs, bankas konta numurs, rēķina numurs, datums, summa, rēķina saņemšanas veids, apmaksas datums, parāda summa, parāda piedzīšanas informācija |
13. | Pakalpojuma tehniskie dati | balss pakalpojuma saglabājamie dati, interneta piekļuves pakalpojuma saglabājamie dati, WiFi lietošanas dati |
14. | Bojājumu pieteikumu dati Palīdzības dienestā | pieteicējs, pieteikuma numurs, balss ieraksts, e-pasts, reģistrēšanas/atrisināšanas datums, veids, bojājuma apraksts |
15. | Klientu aptauju dati | aptaujas izsūtīšanas datums, atbildes sniegšanas datums, aptaujas jautājumi un atbilžu saturs, ja vien aptauja nav anonīma |
16. | Interneta mājas lapās (mans.oneit.lv, oneit.lv, latnet.eu) veiktās darbības | IP adrese, auditācijas pieraksti |
17. | Videonovērošana | videonovērošana datu centrā un birojā, ierakstīšanas datums |
18. | Audio ierakstu dati | Palīdzības dienesta tālruņu audio ieraksti, datums un laiks |
Klientam (datu subjektam) ir tiesības attiecībā uz savu datu apstrādi, kas saskaņā ar piemērojamiem normatīvajiem aktiem ir klasificēti kā personas dati. Šīs tiesības kopumā ir šādas:
Sīkdatnes ir nelielas teksta datnes, kas tiek izveidotas un saglabātas Klienta ierīcē (datorā, planšetē, mobilajā telefonā un tml.), apmeklējot Pakalpojumu sniedzēja interneta vietnes. Sīkdatnes “atceras” lietotāja pieredzi un pamatinformāciju un tādējādi uzlabo Pakalpojumu sniedzēja mājaslapas vietnes lietošanas ērtumu. Pakalpojumu sniedzējs neizmanto sīkdatnes mērķiem, kas ietilpst Eiropas Parlamenta un padomes Regulas Nr.2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti ietvarā.
Personas dati tiks apstrādāti tikai tik ilgi, cik tas ir nepieciešams apstrādes mērķa izpildei. Glabāšanas periods var būt pamatots ar līgumu ar Klientu, Pakalpojumu sniedzēja leģitīmajām interesēm vai piemērojamajiem normatīvajiem aktiem (piemēram, likumiem par grāmatvedību, noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizēšanas novēršanu, noilgumu, civiltiesībām u.tml.).